Rulletrapp Trading System
MV DEUTSCHLAND TYSKLAND FLAG CRUISER 22496GT 8264NT 3460DW ON 5,6M DIM 175.3155.8 X 23.0M BUILT HDW, TYSKLAND 051998 GL 100 A5 E1 IW MC E1 (HØYESTE IIS KLASSE) AUT SOLAS 1997 USCGUSPH 620 PASSENGERE (MAX) 604 BÆRER I 302 KABLER 224 UTEN CBS) ALLE CBS MED DUSKERE, WC, TV, RADIO, TELEFON 2 X SUITES WITH BALCONY 2 X GRAND SUITES 12 X SUITES 16 X LUXUS 154 X KLASSISK 52 X COMFORT 62 X CABINET 240 OFFCREW GOURMET BUFFET RESTAURANT 140 SEATS LIDO-SALOON 114 SATER A-LA-CARTE RESTAURANT 112 SATER A-LA-CARTE RESTAURANT 334 SATTER GRILLBAR (UTENFOR) 40 SITTER PUB 48 SITTER (56 UTEN) LØSNING 75 SEDER LØNN 27 SATER (16 UTENDØRS) BAR 49 SATTER (UTENDØRS) BARNBAR 44 SEATS (UTENDØRS) BARREADING ROOM 92 SEATS BALLROOM (GALLERYDANCE FLOORSTAGE) 465 SEATS CINEMA 50 SATER FULLT AC MAK 8M32 4 X 4188BHP 600RPM 20,9 KNOTS SERVICE PÅ 71.9 HFO 19.0 53.2 18.0 47.3 17.2 42.4 15.7 35.3 11.9 23.7 10.5 21.2 2 X CPP KAMEWA 165RPM AUXS : MAK 9M20 2 X 1400KW 900RPM SHAFT ALTER: 2 X 2400KW BOW THUSTER ULSTEIN 1000KW BV SIMPLEX FIN STABILIZERS Skipet er for tiden på vei til Nord-kontinentet mot Middelhavet, har nettopp passert Gibraltar MS DELPHIN for flere bilder 2SCREW CRUISE VESSEL G. T. 16.214 N. T. 5,865 LOA 157.00M BEAM 21.80M DECKS 10 OM 2.860 TDW ON 6.20M DRAFT (LADEN) BUILT 11975 BY OY WARTSILA, TURKU, FINLAND REBUILT ENVIRELT 121993 AV LLOYD WERFT, BREMERHAVEN NÅR ALLE PAX KABINSPUBLISKE RIMER ER OPPBYGGET (VELDIG HØY KOSTNAD) REBUILT 2011 KLASS GL 100A5 EI PASSENGER SHIP MC EI SS DUE 112008 DD DUE 112008 ME PIELSTICK PC 2-2V 2 X 9000 BHP (TOTAL 18000 BHP) SERVICEHASTIGHET OM 17,5 KNUTER PÅ OM 25 MTS IFO OM 10 MTS GÅ TIL SPEED MAX 21 KNOTER PAX 640 I 233 KABLER (ALLE MED PRIVATE FACILITIES) (129 UTEN VABINER 104 INSIDE CABINER) OPPLYSNINGER OMRÅDET: GRØNNESKAPET (431 SATER) SKY CLUBDISCO (129 SATER) BAR DELPHIN LOUNGE (109 SATER) SALONPINGUIN (24 SATER) RESTAURANT PACIFIC (534 SITTER EN SITTING) LIDO BAR (100 SATER) SKY CLUBDISCO (98 SATER) SHOPPING ARCADE (BOUTIQUEPERFUMERY) HOSPITAL DENTIST DIALYSE FOTO SHOP POST SHOP SOLARIUM SAUNA MASSAGE CENTER HAIRDRESSINGBEAUTY SALON FITNESS CENTER BOUTIQUEPERFUMERY ÅPEN SPORTSDEKKER TO ELEVATORER FOR PASSASJONER UTENDØRS SVEMBADSBOLSBARBAR (15 HØYKER) 2 PAXLIVER FITTET TIL HANICAPPEDPERSONER BOWTRUSTER 590 KW FINN STABILISERER 2 CPP ENDURANCE 11 DAGER FORSTÅ FARTØYET ER SOLAS 2010 KRAV TIL BERLITZ FARTØYER 3 STARS AIRDRAFT 43.50M MV SUPERSTAR GEMINI MV SUPERSTAR GEMINI Byggherre: St. Nazaire, Frankrike År: 1992 Registreringshavn: Nassau, Bahamas Bruttotonnasje Klasse: 50.764 Lengde over alle : 229,84 meter Pust: 28,50 meter Maks. Utkast: 7,00 meter Hastighet (AveMax.): 18 knop Hovedmotor: 2 x MAN 8L 4054 (2 x 5,280 kW) 2 x MAN 6L 4054 (2 x 3,960 kW) Bue Thrusters: 2 x 375 TV-C kW) Balkong Hytter: 62 Passasjerer Nedre plasser: 1 530 Outlet-restauranter: 6 Passasjerer: 1,700 2100 Passasjerhytter (inkl. balkong): 765 Passasjer Totalt antall plasser: 2 279 Passasjerbarer: 5 MV SNARVEIEN KAN SIKKER TIL SALG FRA DIREKTE EIERER, KARAMARAN MV SNARVEIEN MED DETALJER SOM FØLGER: Bygget av Oma Baatbyggeri AS, Norge 2005. Loa 25,75 bjelke 9,00. Inngang over buen. Hastighet 18 24 knop. Serviceshastighet 18-19 knop på ulemper 70-75 liter per motorper time med 75 pax. Tonnasje GT 232 NT 81. Klasse NMD, Sjøfartskatalog sist SS juni 2013 siste årlige undersøkelse juni 2014. Handelsområde HSC KODE 2000 Kategori A, handelsområde 3. Hovedmotorer 2 x 738 BHP Scania di16. Geartype Mekanor. Propeller 2 x Helseth. Aux 2 x John Deere en 26 BHP. Bunkers cap 4000 l. Alle detaljer er gitt i god tro, men wog. MV Snarveien handler for tiden mellom Askøy og Bergen. Hurtig inspeksjonslevering. Eierne forventer å ta fartøyet ute av drift slutten i desember, og hun vil da trolig bli lagt opp i nærheten av Bergen. På agenter direkte instruksjoner vi kan sikre for salg hans velholdte superflex ferge Difko Korsoer - bb navn Viire Type: Passasjer Ro-Ro Lastferge Bygget: 1988 NESL, GBR Klasse: Lloyds - Neste ss 12122013 - neste dd 27032011 Maskintype kW: 10 Cummins - 2750 kW Flagg: EST (Bahamas barebåtflagg) Hastighet (knuter): Turtall ca. 1012 kn GT: 4101 NT: 1230 tdw: 1330 Loa: 95,8 Bredde: 15 Dybde: 3,6 (alle detaljer gitt i god tro, men uten garanti) Handel estiske farvann i løpet av de siste 10 årene og vil bli redelivert okt 2009 Tallin hvor inspeksjon og levering kan ordnes. Vi vil bli bedt om å veilede CATAMARAN MV HARDANGERPRINS Bygget av Lindstol Norge 1990, ombygd og oppgradert 2005. Klasse NSC siste årlige undersøkelse mars 2014. Loa 22,50 br 7,62 dr 1,10 meter Hovedmotorer 2 X 914 bhp MTU 12V183TC92 fra 2005 1 kran type Hiab 31 seacrane Alle detaljer wog. Prissøk tilbud i regionen EURO 320.000, - Fornøyd med å høre om dette fartøyet kan være av interesse. Rask levering kan ordnes. Prøv tilbud rundt USD 900.000, CARGO, PASSENGERFERRY. VETLEFJORD .. For flere bilder PASSENGER CARGO CATAMARAN MV VETLEFJORD ex Fjordlys Bygget av Oma Baatbyggeri AS, Norge 2002 Loa 25,75 br 9,0 utkast 1,65 meter Tonnasje 142 grt Hovedmotorer 2 x MTU 12V183 TE72 Aux. motorer 2 x Nogva hver 46 kw Gear 2 x Servogear HD 250 Fargekapasitet på dekk 30 tonn Inspeksjonsleveranse Vest-Norge. EURO 2,5 MILLIONER TRY TILBYGGER CARPASSENGER FERRIES MV TYSNES. MV FUSA. KAN SIKKER TIL SALG FRA DIREKTE NORGE EIERER LAVPRISET PASSAGERFERRIER MED PROMPT INSPEKSJONSLEVERING WEST NORWAY. Detaljer som følger: MV Tysnes (se vedlagt bilde). Bygget av Haugesund Mek. Verksted, Norge 1970 (oppgradert 1996). 40 biler passasjerer 162 Høyde på cardeck 4,25 meter Hovedmotortype Wichmann 750 bhp Loa 49,01 br 10,80 dr 3,34 meter Akselast 12 tonn Norsk flagg (NOR) Bygget av Ulstein Hatlo, Norge 1970 (oppgradert 1995) . 34 biler 237 passasjerer Høyde på cardeck 4,20 meter Akselast 12 tonn Loa 44,50 br 10,60 dr 4,20 meter Hovedmotor type Wichmann 900 bhp 6ACAT Norsk flagg (NOR) Mer bilder og GA Planlegger her TRY TILBUD 750.000 USD HVER MODERNE PASSAGER OG KJØPFERRY MV ATLANTIDA KLASSIFIKASJON LLOYDS REGISTRER .100 A1 PASSAGERE OG KJØPFERRY, IWS. LMC, UMS, PCAC 33 GRUNNLEGGENDE OPLYSNINGER LENGDE OVER ALLE 97,53 M LENGDE MELLOM PP 86,66 M BROTHET MOLDET 18,00 M DYDE TIL HOVEDDEK 7,00 M DESIGN TEGNING 5,00 M UTSLIPP PÅ 5,0 M 4 810 T. SPEED (85 MCR) 17,00 KNT SPEED (100 MCR) 17,70 KNT DAGLIG DIESELFORBRUK 29,00 T. GT (BRUTT TONNAGE) 7025 NT (NET TONNAGE) 2108 DWT 630 T. AUTONOMI 220 H DIESEL 331 M3 LUB. OLJE 49 M3 FERSK VANN 156 M3 BALLAST VANN 318 M3 ANDRE 192 M3 PASSASJONER KONTRAKTUELLE KAPACITET 750 (PAX.) OFFENTLIGE RIMER - ORGER (DECK 7) 127 (PAX.) - DOLPHIN LOUNGE (DECK 6) 106 (PAX.) - PULLMAN LOUNGE (DECK 6) 106 (PAX.) - ATLNTICO LOUNGE (DECK 5) 192 (PAX.) - SELF SERVICE RESTAURANT (DEK 5) 66 (PAX.) BLÅ WAVE RESTAURANT (DEK 5) 69 (PAX.) - SOLARIUM (DECK 8) 30 (PAX.) - BAR (DECK 6) 60 (PAX.) - BAR (DECK 5) 40 (PAX.) KABELFUNKSJONER -10 X 2 Senger (SUITES DECK 6) 20 (PAX.) -7 X 2 Senger (CABINES DECK 6) 14 (PAX.) -10 X 4 Senger (CABINES DECK 6) 40 (PAX.) CREW CREW CABINES -25 (CABINES DECK 7) 38 (PAX.) BILER 125 BUS 8 CARSBUS 1078 DECK 3-FRIE HØYDE (M) -2,2 DEK 4-FRIE HØYDE (M) -2,0 1-STERN RAMPDØRP-KAR OG PASSASJONER -7,06MX18,14M 1-SIDE RAMP DOOR - PS - CARS AND PASSASJONER -6,62MX10,04M 1-TENDER EMBARKING DOOR-SB-PASSENGERS -1,89MX 2,10M 2-PILOT DOORSBUNKER STATIONS-PS OG SB 2-PASSAGERE EMBARKATION DOORS-PS OG SB 2 AZIMUTH PROPULSORS TYPE SP 35 CRP MANUFACTURE: STEERPR OP PROPELLERE DIAMETER: 32002550 MM N AV BLADER: 34 PRIME MOVER POWER RATING: 3000KW 1250 RPM TYPE PRIME MOVER: ELEKTRISK MOTOR PROPELLER SPEED: 174 RPM 2 PROPULSION ELEKTRISKE MOTORER TYPE: 1RN45606HM90-Z FREMSTILLING: SIEMENS RATED POWER: 3000 KW RATED VOLTAGE : 3X690 V SPEED RANGE: 0-1200 RPM COOLING: Vannkjøling 2 FINE STABILISERINGSFABRIKASJON: ROLLER ROYCE TYPE: AQUARIOS 50 SEWAGE BEHANDLINGSPLAN 1 SEWAGE BEHANDLINGSPRODUKT: EVAC TYPE: MSP VII C LOADING: 60 M3DAY FERSK VAND GENERATOR 1 FERSK VANN GENERATORFABRIKASJON: AQUAMAR TYPE: AQE-30 KAPASITET: 25000 LDAY OILY WATER SEPARATOR 1 Oljevannsseparator Fremstilling: DVZ TYPE: DVZ 2500 FSU-OILMASTER KAPASITET: 2,5 M3LH 1 SOLID AVFALLSPRØVE OLJEFØLGERFABRIKASJON: DEERBERG TYPE: IRL 50 CAPACITY : 500000KCALH 3 PURIFIERS (1 FOR MDO, 1 FOR LO OG 1 FOR MDO ELLER LO) PRODUKSJON: ALFA LAVAL TYPE: PU 100 KAPASITET: 1850 LH, 860 LH OG 1850860 LH ANTI-HEEL PRODUKSJON: HOOPE TYPE: H250250-2,0 Kapasitet: 200 M3H DEKMASKINER Y MOORING EQUIPMENT 3 ANCHOR 2850 KG (EACH) 2 KETTENE WHIT 550 M (EACH), DIAM.42MM, KVALITET U3 2 COMB. ANKER OG SINGLE-DRUM MOORING WINCHES (FW) HATLAPA 2 SINGLE DRUM MOORING WINCHES (AW) HATLAPA MASKINER TIL PASSAGERE, CREW OG BESTEMMELSER 1 PASSAGERE LIFT ENOR, 750KG CARGO LOAD 10 PERSONER 1 CARGO LIFT FOR CREW OG BESTEMMELSER OVER 750KG CARGO LOAD 10 PERSONER 1 DUMWAITER ENOR, 50KG CARGO LOAD 1 ESCALATOR ENOR, MELLOM DECK 3 OG DECK 5 NAVIGASJONUTSTYR 1 VOYAGE DATA RECORDER FURUNO 2 ARPA RADAR FURUNO 1 AIS (AUTOMATISK IDENTIFIKASJONSSYSTEM) FURUNO 2 DGPS (DIFFERENTIAL GLOBAL POSITIONING SYSTEM) FURUNO 1 GYROCOMPASS MED FURUNO 1 GYROCOMPASS MED REPEATERS RAYTHEON ANSCHTZ: 1 MAGNETISK KOMPASS REFLECTA 1 1 AUTOMATISK PILOT RAYTHEON ANSCHTZ 1 ECHO SOUDER FURUNO MED 2 TRANSDUCERE 1 SPEED LOG FURUNO 1 ECDIS (ELEKTRONISK CHART DISPLAY SYSTEM) FURUNO 1 FAC SIMILISK E NAVTEX FURUNO 1 METEOROLOGISK STATION OBSERVATOR 1 INTEGRERET NAVIGASJONSSYSTEM FURUNO 1 DP SYSTEM (DINAMISK POSISJON) PRAXIS RADIOUTSTYR 1 RADIO CONSOLE GMDSS (GLOBAL MARITIME DISTRESS SAFETY SYSTEM) SAILOR A1, A2 E A3 2 RADAR TRANSPON DER SART II SAILOR 1 EPIRB COSPASSARSAT 1 EPIRB COSPASSARSAT MED MANUAL SYSTEM 1 INMARSAT FLEET 77 THRANE THRANE 1 SHIP SECURITY ALERT SYSTEM (SSAS) SAILOR INTERNE KOMUNIKASJONER 1 AUTOMATISK TELEFONSYSTEM ZENITEL 1 LYDPOWER TELEFON SYSTEM ZENITEL 1 TALK BACK SYSTEM ZENITEL 1 OFFENTLIG ADRESSE SYSTEM ZENITEL ENTERTAINMENT EQUIPMENT 1 SATELLIT TV SYSTEM 1 COMPUTER NET SYSTEM CCTV SYSTEM 1 OVERVÅGNING CCTV MONITORING SYSTEM 17 TV-KAMERAS PÅ MASKINERY ROM 16 TV-KAMERAS PÅ GARAGE 55 TV-KAMERASER PÅ OFFENTLIGE SPACER LIFESPARINGSUTSTYR LIFE BOATER HATECKE PSSB 150 PERSONER ELLER 1 LIV BOATTENDER HATECKE SB 15090 PERSONER 4 LIFE RAFTS VIKING PSSB 100 PERSONER ELLER 2 EVACUASJON SLEEVE VIKING PSSB 1 RESCUE BOAT HATECKE SB 1 FAST RESCUE BOAT HATECKE PS BRAND DETEKSJON 1 INTEGRERET BRANDDETEKSJON SYSTEMFABRIKASJON: TYCO TYPE: T2000 BRANNBEKSNINGSSYSTEMER OVERNATTINGSOMRÅDER:. BRANN OG DEK VASKESYSTEM. HI-FOG SYSTEM. PORTABLE EXTINGUISHERS MASKINEROMRÅDER:. BRANN OG DEK VASKESYSTEM. HI-FOG SYSTEM. LOKAL APLICATION SYSTEM - HI-FOG. PORTABLE EXTINGUISHERS GARAGE:. BRANN OG DEK VASKESYSTEM. DRENCHER SYSTEM. PORTABLE EXTINGUISHERS FARTØYET ER LENGT PÅ SKIPYARDEN I PORTUGAL, SOM SKAL KONTROLLERES ENHVER TID. TRY REGION EUROS 23 MILLIONER. ISLAND ESCAPE ex Viking Serenade, Stardancer, Skandinavia - Om 40.117 gt - Bahamas flagg - Opprinnelig bygget som ferge i desember 1982 Dubigeon Normandie, Frankrike - Konvertert til cruiseskip i 1991 i South West Marine, USA - Klasse GL 1A1 passasjerskip - 185,26m LOA - 27m Beam - 7,22m utkast - 768 passasjerhytter - Om lag 1520 nedre plasser - Om 1840 alle kajder - Hovedmotorer 2 x BW 9L55GFCA om 27000 bhp totalt - Om 18 knots cruising speed - Bowthrusters 2 x Lips 883 kW each Skipet er Cruising i West Med, hvor inspectable etter avtale. Eiere inviterer innbydende tilbud på basis av grunnleggende tilbud på en som grunnlag. Eiere er svært seriøse selgere og oppmuntrende beste tilbud. ADVISED FOR Å TRY USD 43 MILLIONER THASSOS VI PASSAGERER CAR FERRY BUILT: DEC 2000, BY KOUTALIS KOSTERGIAS SHIPYARD, GREKLAND REBUILT: 2004 FLAG: GREKLAND KLASS: RINA, C. MN RO-RO PASSENGER SHIP SPESIAL NATIONAL (KUST) LAST NESTE DRYDOCK: JUNI 2012 JUNI 2015 NESTE SPESIELLE OPPLYSNINGER: JUNI 2017 LOA Lbp x B x D: 81,50 70,75 x 14,20x 4,00 M UTKAST: 2,96 M DWT GRT NRT: 900 885 568 T PASSENGERKAPASITET: 728 (I SOMMER) 400 (I VINTER) KØRETØYEKAPASITET: 115 CARS GARAGE AREA: 791 M2 GRATIS HØYDE: 4,55M FH: 4,55 M BOW RAMPDOOR (10.00 x 6.00M) HOVEDMOTORER: CUMMINS QSK60-M, 1640 KW x 2 UNITS GENERATORER: CUMMINS 200 KW x 2 UNITS PROPULSJON: FESTEDE PITCHPROPELLERE x 2 UNITS (TWINSCREW) PRIS: KAN GUIDE PÅ PRIS, MED FAST PROMPT CHARTER FREE DELIVERY IN MED. Arabia For Elevators Moving Systems LLC Vi er de eksklusive UAE-distributørene for SIGMA Elevators Amp Escalators Co. (tidligere LG Elevators og Rulletrapper), fra Sør-Korea. Lift amp Moving Systems Division leverer, installerer og vedlikeholder følgende produkter av SIGMA Elevator merkevare. Heiser passasjer Sikre, pålitelig heistransport av passasjerer ved bruk av avansert mikrodatorteknologi, Di-serien distribuerer mikroprosessorer med IGBT-design (Isolert Gate Bipolar Transistor) til heisens hovedkontroller, heisbil, bilbetjeningspanel og halloperasjoner. I hele nettverket overvåker mikropatamoduler alle elementene i systemytelsen. Observasjon: Tilfører skjønnhet til bygningen av ulike typer standard dekorasjonsmønstre blir gitt til kunder for alternativ. Ikke-standard design kan også gis i henhold til kundens krav. Hydraulisk: Bruker hydraulikkolje som medium for å løfte heisen. Frakt: Sigma er forpliktet til å produsere godsheiser i alle størrelser, kapasiteter og ferdigheter for å håndtere hver fabrikk, varehus og industriell jobb på best mulig og effektiv måte. Sykehus: Fullt utstyrt med alle grunnleggende funksjoner som kreves for sykehusheis. MRL (Maskinrom Mindre): Lagringsplass som det ikke er behov for separat maskinrom. Adopterer girløs maskin med permanentmagnet synkronmotor med VVVF Control med intelligent strømmodul Dumbwaiter: En liten heis brukes til å transportere mat, bøker og andre gjenstander mellom etasjer i en bygning. Rulletrapp 30 og 35 grader: Ny generasjons rulletrapp, med selvdiagnostiseringsfunksjon og avansert sikkerhetssystem med robust designforsterker globalt akseptable sertifiseringsstandarder. Moving Walk: Horisontal Walk Way tilbyr funksjoner som ligner rulletrappene. Vi har et team av teknisk kvalifisert og utdannet personell nummerering ca 600, sammensatt av ingeniører, teknikere, mekanikere og kontorpersonale. Vi har vært i stand til å konkurrere og lage et navn i UAE-markedet. Med en lsquocustomer firstrsquo holdning har det videre sikret at vi forblir førstevalg av et stort nr. av kresne kunder. Med vårt firmanavn stiller vi et fast forpliktelse for kvalitet, sikkerhet og service. Rengjøringstjenester for rulletrapper og rulletrapper Det australske rulletrappsrengjøringsfirmaet (AECC) er et uavhengig selskap som tilbyr omfattende og miljøvennlige spesialiserte reisebyråer og rulletrapper. Bortsett fra gulv og vegger, har disse maskinene det største synlige overflaten i store forretnings-, underholdnings - og kjøpesentre. Vi har en rekke travelator - og rulletrapprensemaskiner som gir fremragende resultater. I et høyt konkurransedyktig forretningsmiljø er bilde og presentasjon en viktig komponent i å utvikle kundenes tillit. Et rent og hygienisk miljø skildrer en høy standard av profesjonalitet og har påviselig vist seg å øke fottrafikk og salg. Australian Escalator Cleaning Company tilbyr en profesjonell, sikker og effektiv reiseservice og rullehjelpsrengjøring, rengjøring av slitebane og stigerør i en enkel syklus, på stedet og på et passende tidspunkt, noe som ikke medfører tap av forretningshandelstid. Våre rengjøringsmaskiner for rulletrapper eliminerer behovet for kostbar slitasjefjerning og utskifting, og vår service vil gi deg den mest effektive og innovative måten å forynge trinnene dine til et klart og rent utseende. Vår rengjøringstjeneste for rulletrapper har en rekke fordeler, inkludert: Ingen demontering nødvendig Praktisk rengjøringstid Lang levetid Redusert vedlikehold Grundig rengjøring og generell renhet Kostnadseffektiv service Miljøvennlig maskin og kjemikalier 24-timers service Vi tilbyr rullestolrensingstjenester over hele Australia og vil fungere om gangen. det er praktisk for deg. Vi renser rulletrapper av enhver form eller størrelse på en rask og effektiv måte. Vår unike service vil forlenge rulletrappens levetid og redusere vedlikeholdskostnadene over tid. Ta med overflatene i det 21. århundre og oppnå fortreffelighet som aldri før er nådd i dette feltet. Ring 1800 325 326 eller kontakt oss på nettet for effektive tjenester i dag. De beste resultatene AECC har en revolusjonerende rulletrapptjeneste som er uten sidestykke. Våre unike maskiner renser både stigrør og trinnet samtidig som den tilbyr uovertruffen kvalitet. Våre rengjøringsmaskiner for rulletrapper er den eneste servicen i sitt slag for å fullføre begge rengjøringsoppgaver samtidig som det gir grundig renslighet og de beste resultatene. Tradisjonelt var rengjøring av rulletrapper tidkrevende å tvinge bedrifter til å stenge og demontere maskiner. Denne metoden for rulletrapper var effektiv, men involvert uakseptabel nedetid for bedrifter. Høytrykksmetoden var også populær, men dyr og bare renset toppen av trinnet. Her på AECC vil vi imidlertid rense om gangen som er praktisk for deg uten å demontere rulletrappen. Vårt revolusjonerende maskineri er designet for å samtidig rengjøre både trinn og stigerør til en kostnadseffektiv pris. Våre Travelator og rulletrapper Rengjøringsmidler Rotomac 340 Denne rulletrapprenseren renser ved å gjøre det som ingen annen maskin kan gjøre - den er montert på en stasjonær reiseleder, sprayer en målt, minimal mengde kjemisk oppløsning på trinnet og stigerøret, som deretter omrøres på overflatene med børster er for myke for å skade skader på aluminium eller anodisert og malt overflate, men hardt nok til å fjerne tøff smuss og fett. Kjemikaliet har blitt spesielt formulert for bruk på alle typer rulletrapper. Smuss fjernes ved kjemisk virkning kombinert med forsiktig og effektiv friksjon, da børstene tjener til å transportere smuss på en oppsamlingsbrett hvorfra den fjernes med vakuum til en tank. Rulletrappens overflate er igjen ren og tørr uten risiko for forurensning til smøreoljer i trommer eller skade på elektriske kretser. Under rengjøringsprosessen fjerner maskinoperatøren og deres assistent alt innebygd utenlandsk mater som kan skade kamrene og trinnene. Et viktig aspekt ved denne rengjøringsprosessen er at all sand, smuss og utslipp som normalt ville ha kombinert med olje og fett for å danne en slipepasta i rulletrappsmekanismen, fjernes helt. Rotofast 540 skrubber og tørker grundig samtidig, slik at reisetrappen eller rulletrappen er klar til bruk i løpet av få minutter. Godkjent av alle de store rulletrappene og reiselivsprosentene, som gir fullstendig sjelefred. 3 automatiske rene og tørre sykluser på kontrollpanelet, noe som sikrer enkel, fleksibel og rask drift. Maskinen kan betjenes uavhengig, noe som betyr at ingen operatør er nødvendig. Kraftig vortexutvinningssugesystem sikrer at trinnene er helt tørre og umiddelbart klare til bruk, og sikrer at det ikke er noen forstyrrelse på stedet. Den kompakte Rotofast 540 gir rask, grundig og rett opp til kanten rengjøring på bevegelige kjører, uten å forstyrre kjørerne. Optimale rengjøringsresultater oppnås ved bruk av spesielle rotasjonsbørster og et patentert vakuumgjenvinningssystem designet av flyingeniører. Rotofast 540 kan brukes til å tørke ren eller våt ren escalatortravelators ved bruk av en rengjøringsløsning. Det kraftige integrerte vakuumgjenvinningssystemet forhindrer at noen løsning kommer inn i escalatortravelator-dypakselen, og sørger for sikker og problemfri rengjøring. Disse vanskelige å rengjør områdene, som identifisert av store produsenter, håndteres enkelt og vellykket av Rotofast 540, noe som resulterer i et forbedret, nytt utseende. For å lære mer om vår revolusjonerende rensingstjeneste for rulletrapper, ring AECC på 1800 325 326 eller send inn et elektronisk kontaktskjema.
Comments
Post a Comment